onsdag den 28. marts 2012

Love is in the air

Turtelduerne, som jeg opdagede i mandags, bor stadig i altankassen. Men ikke nok med det, så har hr. og fru. (hmm.. Jeg må finde på navne til dem!!) “Due” lavet et lille æg!! Da jeg skulle ind i stuen for at hente min vandflaske her til aften, måtte jeg lige kigge bag gardinet om der var nogle hjemme. Det var der ikke, men jeg opdagede det lille fine æg :)

Jeg går rimelig kraftigt ud fra, at det er hr. og fru. (nej, stadig ingen idéer..) der har lagt ægget. Men det kan jo også sagtens være Christian der vil drille mig, og har lagt et af de der Anthon Berg marcipan æg der ud. I ved, dem med chokolade og sådan en sukker skal omkring, det kunne nemlig godt ligne sådan et, det her er bare lidt større.

Hurra for Moder Natur! Jeg er glad for at få lov til at følge med i Mission baby fugl, og jeg vil følge udviklingen med spænding.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar