torsdag den 15. marts 2012

Mandens version af Valentines day

En ikke så kendt modreaktion til den noget mere kendte Valentines day er International Steak and *host*Blowjob*host* day. Denne dag fandt/finder sted d. 14. marts, og er altså mændenes svar på Valentines day, der i hvertfald i Danmark, mest handler om at mændene skal gøre sig umage for at forkæle kvinderne i deres liv. Christian og jeg hyggede os på Valentines day, stille og roligt med en frokost i byen og aftensmad bestående af to bøtter Ben & Jerry's. Så jeg synes ikke vi er helt revet med af Valentines day bølgen, for vi gider ikke købe blomster den dag, hvor de koster så meget mere, vi er jo jyder ;)

For sjov ville jeg gerne forkæle Christian på denne mande dag, og købte derfor to store tykstegsbøffer til ham. Jeg fik lavet en, desværre lidt for kraftig, hvidløgsmarinade til dem og lod dem trække i et par timer.
Da Christian kom hjem fra volleyball træning, fik han serveret de to lækre bøffer med en skål salat til. Han er igang med et slanke forløb ved Fitnessdk, så han kan ikke helt blive fri for det grønne :)
Christian nød de to bøffer, også slutter indlægget vidst her..


Og dog, den lumre del af indlægget sluttede :)
Christian havde været i sit sædvanlige es og overraskede mig med blomster og en gave, da han hentede mig efter skole. Han "undskyldte" det med, at han ikke vidste hvad han skulle lave, fra da han var blevet klippet til han skulle hente mig. Så han kom til at gå i Fona og så den helt nye udvidelse til The Sims 3. Han ved hvor glad jeg er for de spil, og ville bare gerne vise at han elsker mig :) Christian er simpelthen så skøn en kæreste!
Jeg elsker også dig Christian!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar