lørdag den 17. marts 2012

Konfirmationskort

Tiden nærmer sig alle konfirmationerne, og derfor må der komme flere konfirmationskort i kortkassen. Jeg sad i dag og lavede kort med Tutte, og som noget nyt prøvede jeg at kigge på pinterest, for at finde inspiration. Jeg fandt en sød kjole og en ide med en blazer.

Kjolerne er lavet af noget af det mønsterpapir jeg vandt til Scrap i det jyske. Lidt sparsommelig er jeg jo, så jeg kunne lige få to kjoler og baggrunde ud af to 6,5x6,5" ark :) Selvom de er lavet med det samme slags papir, er de blevet lidt forskellige, da jeg bl.a. brugte grå blonde ved den ene og hvid ved den anden.


Ideen til blazeren kommer fra Martha Stewart. De lavede det som et fars dags kort, men jeg synes også det passer til en konfirmation. Jeg tænker at man eventuelt kan udskifte “servietten” med en pengeseddel, hvis det er en penge gave :)

Ha’ en skøn lørdag! Nu vil jeg ud for at spise ved bedstemor og bedstefar :)

5 kommentarer:

  1. Hvor er det en skøn kjole - hvordan har du lavet den??

    SvarSlet
  2. Hej Lone
    Mange tak, den er bare super god (og nem) :) Jeg laver lige et indlæg, med en skabelon til kjolen. Så kan du printe den eller tegne efter.
    Mange hilsner Heidi

    SvarSlet
  3. super flot - skal lave kort til fredag. ,mon du har tid at lægge en skabelon ind inden?

    SvarSlet
  4. Mange tak. Jeg har lavet et indlæg D. 4. april 2012, med skabelonen ;)

    SvarSlet