tirsdag den 27. marts 2012

Cupcakes


I går, d. 26., havde Katrine fra min årgang fødselsdag. Det var egentlig ikke meningen jeg skulle have gjort andet end at sige tillykke før forelæsningen og måske sende en facebook hilsen, da jeg ikke var inviteret til hendes boller, kakao og kage hygge. Men nu havde jeg i onsdags, til forrige forelæsning, spontant svaret “Så tager jeg kage med!”, da Katrine fortalte hun havde fødselsdag om mandagen.
Og det kan jeg ikke bare sige uden at gøre det, også selvom hun måske havde glemt jeg sagde det.


Jeg fandt en skøn, skøn opskrift på jordbær cupcakes med en jordbær marengs smørcreme. Umme numme! Det er bestemt ikke sidste gang den opskrift bliver brugt! Da cupcakesene stadig var lune fra ovnen, smagte de lidt som pandekager med syltetøj (synes jeg). Og toppingen, jordbær marengs smørcremen, den smager lidt som en blanding af guf (hehe dumme iPhone, selvom den er lækker, ville jeg altså ikke skrive Gud) og jordbær milkshake.


Katrine blev glad for kagerne, men jeg ved ikke om hun kunne lide dem. Jaa, jeg ved ikke engang om hun har spist dem endnu.
Jeg er glad for dem og synes de blev super fine. Æsken blev nogenlunde, men det var lige hvad jeg orkede lave søndag klokken 01:00, for kagerne skulle jo kunne transporteres. Hvis det ikke er til at gætte ud fra billederne, så er de lyserøde “pinde” små fødselsdagslys, der laver sparkles!! Jeg havde taget en lighter med i skole så jeg kunne tænde lysene for Katrine, men hun skyndte sig hjem efter forelæsningen, så de blev ikke tændt. Pyt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar