søndag den 29. april 2012

Fødselsdagskort

Ja, jeg ved godt jeg har været lidt slem og ikke fået skrevet om de kort jeg lavede lige efter påsken. Derfor vil jeg også undskylde den billedspam der kommer i dette og det næste indlæg, men der er hobet sig en del ikke omtalte kort op.
Til Scrap i det Jyske købte Tutte nogle flag stempler fra Hero Arts, og dem havde vi ikke fået afprøvet. Derfor måtte jeg lave nogle kort med dem!
Jeg valgte at lave to gange to næsten ens kort. Her er de blå og røde versioner:


Og de grønne versioner:


Den ene har jeg syet flagene på med snoren bagved, og den anden fik den røde tråd foran.

Desuden lavede jeg to fødselsdagskort, igen i banner temaet, bare med mønsterpapir i stedet. Inspirationen til disse fandt jeg på pinterest.
Her er 6"x6" kortet:



Og 6"x4" kortet:

Endnu et pinterest kort, som Tutte så og fik idé til at vi måtte lave, krævede et lille indkøb. Hun havde set et fantastisk sødt kort med et lagkagelys på, og dem havde jeg ikke på lager.

Og et herre kort ud fra samme idé:

Endnu en pinterest idé var disse ballon kort, hvor jeg stansede balloner ud i forskelligt mønsterpapir og sat dem på kortet med endten lim, en tynd 3D pude eller en lidt tykkere, for at skabe en effekt af, at ballonerne var blevet sluppet og svævede op mod himlen.
Der er en drenget og en piget udgave i 6"x4":


Samt en drenget udgave i 6"x6"

Det var fødselsdagskortene i denne omgang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar