mandag den 2. april 2012

Kreativ afslapning

Som det nok kommer til udtryk af mit forrige indlæg, var weekenden med Katja ikke ren afslapning, men en smule hårdt arbejde. Dog havde vi lidt tid uden belastende spørgsmål, prøve på at underholde hende og få at vide hvor dårligt hun havde det, men hvor hun ikke gad tage sig sammen og tage imod de råd jeg havde mod kvalme m.m.
Vi fik lørdag lavet lidt hobby, hvor jeg lavede fem kort. Tre nye kærestekort og to søde kort med en slikkepind på. Jeg havde set et kort med en slikkepind af papcirkler, og det måtte jeg jo lige prøve :)



De farverige slikkepinde kom på brune kort, da jeg synes der var nok farve i dem og det ville fremhæve dem lidt mere.



Det første kærestekort er lavet med en sætning fra noget mønsterpapir. Jeg synes sætningen var sød, men den måtte desværre klippes over, da den var for lang til at være på én linje.


Det andet kærestekort er en ny udgave af et kort jeg havde lavet tidligere, for det var så sødt.


Og tredje og sidste kærestekort er med amorspile og et lækkert chokolade overtrukket jordbær :)

Alle mine kærestekort, som jeg kalder dem, kan jo sagtens bruges til andre end ens kæreste; en god ven eller veninde... Budskabet er fra min side er bare kærlighed, om det så er mellem venner, kærester eller ægtefæller er jo ligemeget :)

Ha' en skøn mandag, og få nu nydt solen mens den er her!

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dit slikkepindekort, man bliver helt glad af at se på det!!
    Det må jeg prøve at lave.

    SvarSlet
  2. Mange tak. Jeg er også ret vild med det, og overvejer at lave et som et lille billede jeg kan have inde på arbejdsværelset. Så kan det trække humøret op, når eksamenslæsningen trækker det ned :)
    Det er slet ikke så svært. Det sværeste ved dem er faktisk at få papcirklerne til at ligge en en cirkel.. Den kan nemlig let komme på afveje og blive kantet, og det går jo ikke! :)

    SvarSlet