søndag den 22. januar 2012

Scrap i Odder

Jeg blev super glad da Tutte inviterede mig med til Gittes butik (Hobbyboden | Scrapworld) for at hygge med Odderne! Det var en rigtig dejlig dag. Vi fik snakket, klippet og klistret og spist kage. Odderne er nogle skønne mennesker, der tog imod mig med åbne arme (kagen hjalp måske lidt på det?..)

Stemningsbillede 1


Stemningsbillede 2. Tutte holder Wordfeud pause
og Gitte laver ideer til konfirmationskort

Karina (der desværre hurtigt smuttede, for hun skulle til Aalborg og se Grand Prix) havde taget noget papir med hun ikke ville få brugt, og lod bunken gå på omgang. Her i fandt jeg nogle dejlige, romantiske ark, og besluttede mig for, at lave nogle kæreste kort.
Mange tak for arkene Karina!
Her er de tre kæreste kort jeg fik lavet:



Udover de tre kæreste kort lavede jeg også et andet kort, uden noget rigtig tema (til venstre). Mere nåede jeg ikke før vi tog hjem, men Tutte og jeg fortsatte vores kreativiteter hjemme ved Tutte. Det var en rigtig dejlig lørdag!

De to temaløse kort

Og to konfirmationskort

Nu vil jeg nyde resten af weekenden i selskab med bøgerne.. Ha´en vidunderlig søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar