onsdag den 18. januar 2012

Rainy days

Jeg vil starte dette indlæg med et lille digt

Rainy days, but you'll get me through
And here I'll stay holding on to you
Rainy days, don't let them get you down
Wear your smile, I don't want to see you frown
Now you can be sure

Love is the cure
And what we're searching for
Rainy days
It can happen in any season
We don't need any reason to sit around and wait 

The world can change in a second so
I find the sunshine beckons me
To open up the gate
And dream, and dream
Som digtet siger, skal vi ikke blive triste når det regner og jeg lod ikke regnen slå mig ud, men jeg blev i stedet inspireret af den.
I julegave fik jeg, blandt andet, noget krympeplast, og det skulle ikke have lov at ligge og vente længere. Jeg skal jo selvfølgelig lave smykker ud af plasten. Jeg fik kun lavet et enkelt par øreringe, mere blev det ikke til, men jeg er rigtig tilfreds med resultatet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar