fredag den 19. august 2011

Øreringe del 2

Den 6. august var Tutte og jeg til behind-the-scenes-bryllup. Vi var sådan set bare forbi for at hilse på Gauri og hendes mor og far, se dem lave mad til brylluppet, og måske smage lidt (MUMS!). Vi fik snakket en del og Tutte fik sagt at jeg havde klædt mig på for at gøre hende glad. Jeg havde nemlig taget en masse farver på! :) Og selvfølgelig også mine øreringe jeg havde lavet dagen før, de skulle jo indvies...
Men altså. Gauri var rimelig vild med øreringene, og hvis jeg ville, måtte jeg gerne lave et par til hende. "Kravene" var guld og grønt. Jeg havde ikke så mange grønne knapper, at jeg kunne lave øreringene udelukkende i grønne nuancer, jeg synes også de måske ville blive lidt kedelige også ville de jo ikke passe til Gauri, for det er hun bestemt ikke! Her er hvordan Gauris øreringe endte med at se ud. Jeg synes selv de blev ret flotte og hun virkede også glad nok for dem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar