fredag den 19. august 2011

Dagens lille smil

Jeg vil prøve at lægge mere mærke til de små ting i min hverdag, der gør den lidt bedre. Det behøver ikke være noget vildt, måske bare en lille bitte ting, jeg ellers ikke vil have bemærket.

Det der i dag gav mig et lille smil på læben var hjemmebrygget, friskpresset æblejuice.


Jeg havde været ude at cykle med mor forleden dag. Her kom vi forbi to fine æbletræer med de flotteste røde æbler på, også kunne jeg ikke lade være med at plukke et par stykker. Æblerne er dejlige og friske, lidt syrlige i starten men det er kun lige den første bid. Den fine lyserøde æblejuice her, var helt fantastisk. Den havde samme syrlighed i starten, men resten af glasset var perfekt! -og jeg kan normalt ikke lide æblejuice :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar