lørdag den 12. maj 2012

Hvorfor?!

Kære Due. Hvis du ikke har lagt mærke til det, så har jeg altså fjernet reden og gjort altankassen ren. Den er faktisk helt tom. Så hvorfor vil du nu sætte dig på den?..


Jeg håber ikke duen har planer om endnu en omgang babyer, for jeg har planer om, at mine salat planter skal der ud at stå, når jeg får købt noget mere jord. Derfor skal jeg nok skræmme den væk denne gang!
Det er nu stadig lidt sjovt, og meget underligt. Jeg troede faktisk ikke jeg skulle se duerne igen (hvor jeg kunne genkende dem).. Jeg går da ud fra det er mor, far eller en af ungerne, for det vil da være endnu mere mærkeligt, hvis min altankasse var blevet alle duers foretrukne rede sted. Snakker de sammen om sådanne ting?

Ha’ en dejlig lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar