onsdag den 8. februar 2012

Dagligdag igen

Så er vi godt igang med uddannelsen, og dermed hverdagen, igen. Jeg følger slavisk læseplanenerne, for dette semester skal jeg være med, og helst et skridt (et par sider) foran!
Jeg må hellere se positivt på tilværelsen, så.. Det er jo egentlig dejligt at være studerende. Så kan jeg selv styre hvornår og hvor jeg vil læse. Det betyder så, at jeg nu sidder og hygger med histologi bogen, the, frugt og vasketøj. Ja altså, jeg sidder ikke med vasketøjet lige her, men har sat en maskine over, også kan jeg læse indtil den har brug for min hjælp :)

Her til slut vil jeg vise dagens lille smil, hvilket er alt for længe siden jeg har postet. I mandags købte jeg nogle afklippede blomster, og til min skræk var nogle af hovederne knækket af, inklusiv den flotte kæmpe gules hoved :( Det duer ikke at være ked at det, så jeg måtte jo bare lægge det i noget vand. Det er så skønt med blomster!
Glædelig onsdag!
(Tilbage til bogen, Heidi)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar